Not known Facts About بیماری زونا قلبی

Wiki Article

همه چیز درباره استرنوتومی؛ از خطرات تا مراقبت های بعد از عمل

هدف‌ اصلی‌ درمان‌ عبارت‌ است‌ از تخفیف‌ خارش‌ و درد تا حد امكان‌، كه‌ برای‌ این‌ كار معمولا از داروهای‌ مالیدنی‌ و خوراكی‌ استفاده‌ می ‌شود.

قرص روکین

بعد از آنکه ویروس واریسلا، عفونت اولیه خود را به صورت بیماری آبله مرغان در یک بیمار ایجاد کرد، بقایای این ویروس تا چندین سال بعد به صورت غیر فعال در محل گره‌های ریشه پشتی سلول‌های عصبی در ناحیه ستون فقرات باقی می‌ماند.

بعد از گذشت چند سال، این ویروس مجدداً فعال می‌شود و در امتداد عصب‌های حسی به سمت پوست مهاجرت می‌کند و در آنجا بیماری زونا را به وجود می‌آورد.

غذا‌های سبز مانند: بروکلی، کلم بروکسل، اسفناج، کلم برگ، و سایر سبزیجات دارای برگ سبز

به مرجعی قابل اعتماد در زمینه سلامت و پزشکی تبدیل کرده است.

در واقع موقعيت‌هاي استرس‌زاي زيادي وجود دارد که مي‌تواند باعث آسيب رساندن به سيستم ايمني بدن شود.

مصرف آنتی بیوتیک‌های خوراکی برای درمان عفونت‌های ثانویه

با همه موارد گفته شده، لازم است یاداوری کنیم که درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد؛ زیرا زونا یک بیماری عفونی بوده و باید دوره خود را سپری کند.

پس از ماه‌ها هشدار، یک گزارش تازه مورد تایید سازمان ملل با ارائه شواهد آماری محکم نشان داده که فاجعه انسانی در غزه به یک قحطی انسان‌ساخته تبدیل می‌شود.

پزشکان دلیل اصلی ابتلا به زونا را سیستم دفاعی ضعیف می‌دانند. در نتیجه لازم است رژیم غذایی سالمی داشته باشید تا سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید.

یکی از ناخوشایندترین عوارض زونا چیست و چطور عارض می‌شود؟ درگیری چشم یا ناحیه‌ی اطراف آن به زونا باعث عفونت دردناک چشم می‌شود. گاهی زونای چشمی به از دست دادن بینایی منجر شود.

● زونا مسری نیست. اما ویروس واریسلا زوستر که باعث آن می‌شود می‌تواند به فرد بیماری زونا جدید دیگری که آبله مرغان نداشته است سرایت کند و آنها ممکن است به آبله مرغان مبتلا شوند.

Report this wiki page